Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2008 12:24 - Зимата отново ни изненада!
Автор: gogata1987 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1467 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 22.11.2008 15:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Съмнявам се, че има изненадани, че и тази година зимата ни изненада! Събудих се днес, видях снега навън и точно като малките деца започнах да се радвам. Радостта ми не трая дълго. Сетих се за малката подробност - неизчистените улици. Оптимиста в мен се опита да надделе :"Стига, бе Жоре, това е точния момент да пробваш новите зимни гуми!". И направих тази фундаментална грешка(в последствие разбрах, че хич не е било грешка, ами напротив! Иначе нямаше все още да съм в такова добро настроение.) - реших да поскитам без цел и посока из снежните софийски улици, придружен от любимата музика и бодрото дизелово тракане изобретено от Рудолф Дизел, а именно любимата ми Шкода :). Защо беше грешка - защото, освен общината, явно доста колеги шофьори са останали изненадани от снеговалежа. В разстояние на десетина километра видях поне 5 леки катастрофи. Резултат от чувството, че някой колега шофьор е хванал Господа за висящия орган и летни галошки. Но пък всичкия този сняг беше красив, мамка му! Особено щом се добрах някакси до Витоша - бяла приказка!Не знам, може би все още не съм успял да се роботизирам като повечето ми познати и разни красиви картинки все още ми хващат окото и ми радват душата. А опитвайки се да се добера през снежната пелена до вилата усещах как се кефя на красивата снежна гледка. Чак ме хвана яд, че нямам диск с коледна музика в колата. 

Завръщането в София не успя развали приятното изживяване. Нито пък да заличи усмивката от лицето ми. Отново се сблъсках с купищата кал, киша и неадекватното движение по улиците, но вече не ми пукаше. Не ми пукаше и дали г-жа Емел Етем ще излезе с поредното изявление колко е изнадана от природата, след което ще замине за Сейшелските острови! С риск да прозвучи инфантилно, през цялото време, карайки на слалом между буците непочистен сняг и идиотите, излезли на рали, си мислех колко ще е хубаво за празниците всичко да е бяло. Дано... Весел и усмихнат ден на всички! И излезте да се порадвате на снега:)!



Тагове:   Отново,   изненада,


Гласувай:
0



1. mathilda - Колко е хубаво
22.11.2008 14:50
че се радваш на снега! :)) Дано наистина празниците да са снежни :))
Весел ден и на теб :))
цитирай
2. didim - много настроение...
22.11.2008 14:58
благодаря от името на всички, които все още не са видели първи сняг, защото при нас още не вали....
То, всъщност при нас никога не вали сняг :-(
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gogata1987
Категория: Лични дневници
Прочетен: 27098
Постинги: 9
Коментари: 7
Гласове: 50
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930